آموزش دروس مطالعات علوم اجتماعي

آموزش دروس مطالعات علوم اجتماعي
مطالب مربوط به دروس دوره راهنمايي مانند تاريخ وجغرافيا و اجتماعي و مطالب جالب مانند ديگر همچون مقاله يا تحقيقات دانش آموزي پاور پووينت ها و عكس هاي آموزشي  
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

 آموزش مطالعات علوم اجتماعي

 و آدرس

 fardanegar.LoxBlog.com

 لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

همیشه نوشتن تحقیق ویا مقاله یکی از کارهایی است که معلمان انتضار دارند دانش آموزان از انجام آن برایند و حتی از انجام آن استقبال کنند ولی شاید یکی از مشکلاتی که دانش آموزان را از نوشتن و انجام تحقیق نگران و فراری می کند تصور اشتباه آنان درباره سختی این کار است در صورتیکه امروزه با و جود منابع اینترنتی این کار بسیار آسان و ساده می باشد . و اگر بتوانیم یک الگو و پیش نمایش از این دست تحقیقات را به دانش آموز نشان دهیم انجام دادن تحقیق برای آنان بسیار آسانتر جلوه خواهد کرد.

در اینجا ما یک نمونه تحقحیق اینترنتی را که درباره بیماری دیابت می باشد را برای شما عزیران آماده کرد هایم که البته نمی توان گفت خال از اشکال نیست اما لا اقل می تواند راهنمایی برای انجام این کار باشد.


برای دریافت فایل کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گوناگونفعاليت هاي دانش آموزان
برچسب‌ها: تحقیقمقاله نویسینمونه تحقیقبیماری دیابتقند خون
[ ] [ 19:16 ] [ فردانگار ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بنده شجاعي فرد دبير رشته مطالعات علوم اجتماعي هستم.در اينجا شما مطالب جذاب درباره دروس رشته مطالعات علوم اجتماعي خواهيد يافت كه هم براي دانش آموزان و معلمان و ساير افراد علاقه مند مي تواند مفيد و آموزنده باشد.
امکانات وب
میهن بلاگ